dilluns, 12 d’octubre de 2009

continuem el treball en equip...

La segona setmana de seminari hem estat coneixent-nos encara més. La tasca encomanada a estat portar un objecte identificatiu de nosaltres mateixos.
Els resultats han estat molt diversos, cadascú ha portat el que creia que més el representa; la varietat i diversitat d’objectes ha estat curiosa.
Aquests objectes representatius mostraven aficions, pensaments, valors, aspectes de la personalitat i caràcter..., de cadascú de nosaltres.
Mica en mica ens anem coneixent cada dia més i aquestes estones també ens serveixen per desfogar-nos una mica de les hores lectives més “dures”, ja que podem aprendre de les experiències viscudes per altres companys mentre ens escoltem i compartim les nostres opinions, els nostres valors, experiències i visions.
Es podem extreure moltes coses de profit de seminaris com aquests perquè exercim diferents aspectes proposats per la mestra des de l’inici del curs, com el parlar (bé) en públic, el treball en grup, o d’altres implícits en els ja citats, com treure la vergonya davant dels companys, aprendre a escoltar a d’altres mentre donen la seva opinió, etc.

Al quart seminari es va tractar d’aclarir diversos aspectes sobre els treballs escrits a Blanquerna, per exemple, com s’escriu correctament la bibliografia, com son les mesures estàndards d’escriptura, l’estructura que a de tenir, etc.
També s’han parlat aspectes relacionats amb la normativa del centre ja que hi han ítems que de vegades, segons com es llegeixi, no s’entenen gaire, com l’article 3.3.1, que parla sobre les incompatibilitats acadèmiques i específicament de l’anglès, que si no es presta atenció o no es llegeix dona pas a posteriors “complicacions”.
Posteriorment s’inicia a l’aula una xerrada sobre treballs de recerca ja que parlàvem de treballs que ens servissin de exemple per l’actualitat, varem explicar tots el tema del nostre treball per tal de extreure el record de la recerca que vam haver de realitzar al seu moment, i que ara ens servirà de mostra, igual que la resta de treballs que em realitzat a la nostra vida escolar.

Es tracte d’aprendre els uns dels altres, de compartir els nostres errors i les nostres virtuts, de treballar en equip per aconseguir un tot molt millor..... Aprenem a fer-ho nostre, a canviar l’actitud d’individualitat i a compartir amb els demès.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada