dimecres, 11 de novembre de 2009


A seminari hem fet una nova exposició fotogràfica basada en l’educació.

Pot semblar un tema molt ampli, així dit, però la qüestió i objectiu de l’activitat és que s’expressin tantes visions sobre l’educació com components del seminari som.

La meva exposició parteix de la idea de que l’educació s’ha de basar en l’experiència pròpia del nen, ja que com se sap, sempre que es vivencía en pròpia persona un coneixement o aprenentatge aquest s’interioritza molt millor.

A la foto presentada es veu com uns alumnes practiquen els coneixements teòrics que els han donat.

L’activitat que es reflexa a la imatge tracta de sortir al carrer amb el ulls tapats, per així experimentar la sensació que te un cec quan surt al carrer. L’activitat proporciona l’experiència necessària per poder posar-se a la pell d’un discapacitat, en aquest cas, d’una persona amb deficiència visual. L’objectiu de l’activitat didàctica reflexada és apropar a l’alumne a l’asertivitat, es a dir, posar-se al lloc dels altres però des de la seva perspectiva.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada