dijous, 5 de gener del 2012

Un blog d'allò més interessant

Navegant per Internet mentre estudiava per l'examen de UDTIC, m'he trobat amb aquest bloc, el qual m'ha semblat molt interessant perquè hi han força articles tots relacionats amb les TIC i allò que estem estudiant.
L'escriu un professor de tecnologies del nostre país.
Té articles de tot tipus, inclòs te un apartat d'humor que m'ha fer riure amb fets quotidians que passen a escola actualment, o amb el seu diccionari humorístic.
En el lateral del bloc trobem un índex molt acurat que ens permetrà trobar allò que busquem de forma ràpida.
Trobo que és un exemple a seguir (parlant del bloc) pel seu format, la seva serietat, la seva continuïtat gairebé diària i per l'estil d'escriptura, que particularment m'ha agradat i em resulta força entenedor.
Espero que us agradi companys i us serveixi per aprendre'n més i millor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada